Lördag

Jag vaknade före sju i morse trots att vi la oss sent igår. 
Stephie kom på förmiddagen och tränade  mig & Sigge. Bytena gick ganska bra, inte alla men det blir bättre. Det gäller att ha en riktigt bra galopp med sig in i bytet. 
(null)
Fina Sigge ❤️
Stephie och jag tog en pw efter kaffet. Det är ju så fint ute nu med alla vitsippor och träden som börjar bli gröna. 
(null)

B hade lagat mat som vi åt när vi kom tillbaka. Lax med potatis-, morot och palsternacksklyftor och philadelphiaost. 
Jag pysslade lite i stallet när jag hade tagit in hästarna. Körde in ensilagebalar & bytte vatten i hagarna. 
Har tvättat lakanen idag med & bäddat rent. 
Sen plockade jag ogräs en stund tills ryggen sa ifrån. 
Nu tittar jag på Let’s Dance och ska gå ut efter det. Klockan är 21.15 & det är inte mörkt än, så skönt!!
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0