Mors Dag

Att få vara Mamma till mina fina barn gör livet värt att leva,  så Grattis till mig på Mors Dag! 


(null)
Fina Mamma Gunborg ❤️ Saknar dig 

(null)
Haha, ja halva punkt tre & punkt fyra stämde här i alla fall! 

Jag gjorde lite nytta idag, jag målade staketet framför stallet så nu är det färdigt. 
(null)

Stephie kom medan jag målade. Hon hade med sig en fin bukett med liljekonvaljer, som jag älskar, och ett paket. 
(null)

(null)
En jättefin sommarklänning, tusen Tack ❤️
Vi skrittade korta skogsrundan med Sigge i solen. 
(null)

Sen blev det kaffe och tårta på uteplatsen, det smakade jättegott! 
(null)

(null)

Efter kaffet åkte Bosse & tittade på Felix fotbollsmatch & Stephie och jag tog en promenad. 
(null)

Halv sex hade Bosse bokat bord på Black Stone där vi åt jättegott. Tim kom också dit. 
(null)

Proppmätta åkte vi hem och blev sittande i soffan. 
Nu ska jag försöka orka resa mig och gå ut och natta hästarna. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0