Nygrusad infart

Vi vaknade av en hård knackning på dörren. 
Det var tre killar med grävskopa & lastbil som skulle fixa vår infart. 
Sent hösten 2019 (tror jag det var) grävde Jönköping Energi ner fiber här hos oss. Dom grävde upp infarten och återställde den väldigt slarvigt. Sen skulle dom återkomma på våren för att göra det ordentligt. 
Efter mycket tjat kom det alltså folk idag, två och ett halvt år senare för att göra klart. 
(null)

(null)Så skönt att få det gjort! 
(null)

Jag fortsatte att putsa fönster medan dom höll på och så planterade jag blommorna vid uteplatsen. 
(null)

Efter lunchen tog jag en pw. Solen sken men det blåste lite kallt. 
(null)

(null)

(null)
Det är så fint ute nu! 
(null)
Jag gick upp en sväng till utsikten också. 
När jag kom hem bytte jag om till ridkläder och sadlade Sigge. Stephie kom och vi fick ett svettigt träningspass. Sigge kändes fin & några byten var riktigt bra. 
(null)

(null)
Han ser lite sur ut Sigge, men det är han inte. Han njuter av att bli kliad i pannan. 

Stephie åkte upp till Axamo & sprang 5 km medan vi förberedde lite kvällsmat här. Både hon och Danne kom hit & åt sen. Vi grillade korv och Stephie fick kyckling. 
Det var jätteskönt i solen tills den försvann bakom träden, då blev det kallt på en gång. 
(null)

(null)

Det var allt för idag 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0