Nytänkande

Jag målade vitt idag, på det jag grundmålade igår. 
Sen drack vi kaffe redan halv tio för att luncha hästarna vid tio och åka in till Jönköping. 
Vi åkte först till Tim och hjälpte honom att skruva upp en hängare och skohylla. 
Jag såg nog ut som ett frågetecken när jag fick se den. I min värld ser en "klädhängare" för ytterkläder ut som en "hatthylla" 
Problemet dom har är att elskåpet sitter i vägen för en "vanlig" hatthylla. 
Så här blev det:
(null)
Sen ska det hänga galgar i samma material på den understa ribban. 
Det blir jättebra! 
Vi hade ett par ärenden efter det. B köpte ett färgstift till Tims gamla bil för att bättra i någon liten lackskada. Sen köpte jag impregnering till Sigges täcken. 
Vi var hemma strax före ett och jag gick direkt ut i stallet. Stephie jobbade halvdag & kom strax efter. Vi gick till ridhuset med Sigge och tränade vidare. 
Jag fick några riktigt bra tips hur jag ska rida inför bytena. Hoppas det funkar på tävlingen också! 
Vi fick hem ett stort lass jord idag som ska vara till det vi ska gräva bakom och runt uthuset. 
(null)

Efter maten lastade vi släpkärran med grenar & ris som skulle till sortergården. Vi (Bosse) rev ner det gamla staketet framför stallet så fick det också åka med. 
(null)

Klockan sex var vi (S& jag) på plats uppe på Målskog för att bygga dressyrstaket inför lördagens tävling. 
Det gick ganska smidigt trots att vi bara var några få som byggde. 
Nu är jag jättesugen på att rida upp och träna.
Men först ska jag sova. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0