Pannkaka

Idag red jag direkt efter frukosten. 
Tyvärr gick det inte alls bra. Bytena blev pannkaka totalt, trots att Sigge kändes fin från början. Vi får ta nya tag imorgon med hjälp av Stephie. 
Vi blev svettiga båda två så när Sigge var omhändertagen och lunchad gick jag in och duschade. 
Jag hann ta en snabb kaffe innan jag var tvungen att ta bilen & åka till Ryhov. 
Det var dags för mammografi 
(null)
😂😂 Jag tycker den är rolig. 
Ni som har varit på mammografi fattar grejen. Bröstpannkaka liksom 😂
Vi kom hem ungefär samtidigt, B hade varit iväg & flugit. 
Potatisbullar och bacon fick bli dagens sena lunch. 
När Stephie kom från jobbet tog vi en promenad tillsammans. Det såg ut som om vi skulle få regn ett tag men det klarnade upp istället. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Stephie och Sigge hade en mysstund innan hon åkte hem till sig. 
(null)

(null)

Vi har ägnat halva fredagskvällen till att försöka boka tid för att få nytt pass. Helt hopplöst, pannkaka det med! 
Men nu har jag en tid den 12 augusti i alla fall. Det är ju mycket bättre än den 27 december som vi hade innan. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0