Revansch

Idag åkte Bosse och Tim på något Porsche event i Anderstorp. 
Så efter frukosten gick jag ut med Wilda en stund. Det var småregnigt så hon ville inte vara ute så länge. 
Stephie pluggade lite innan hon kom hit. 
Jag var lite undrande inför ridningen, om bytena skulle funka eller om vi var tillbaka på ruta ett igen. 
Men med Stephies hjälp gick det jättebra. Sigge kändes fin & gjorde några rena byten, hurra! 
(null)

(null)

(null)

Jag hade velat köra vår massage gun på honom efteråt, men han är rädd för den…. Jag försöker vänja honom men än så länge vill han inte vara med om det. Så det fick bli en gammal hederlig rykt istället. 
(null)

Vi vispade ihop kokosrutor när vi kom in & tog en fika. 
Sen var det promenaddax. Danne kom hit & gjorde oss sällskap. Vi gick upp förbi Målskog och där blev vi stående en stund & tittade på ponnyhopptävling. 
(null)

(null)

B hade köpt med mat från Dal Baffo när han kom hem. Jag åt gorgonzolagratinerad fläskfilé med potatisgratäng och rödvinssås. 
B tvättade av Porschen efter maten och jag mockade hagarna. 
Ikväll är det eurovisionsschlagerfestivalen på tv. Men jag har tittat på Let’s Dance, slår över till ettan sen när dansen är slut. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0