Skön söndag med familjen

Efter frukosten bakade jag en sockerkaka och chokladbollar. 
Sen kom både Stephie och Tim & har varit här hela dagen.
Peter kom också hit för att få hjälp att laga något på deras husvagn. 
Tim har tvättat & polerat sin gamla bil som ska säljas. 
Stephie och jag gick ut i skogen med Sigge. 
(null)

Det var riktigt kallt på förmiddagen, jag hade typ lika mycket kläder på mig som jag hade i vintras! 
Men när vi kom tillbaka dukade vi upp fikat på uteplatsen där det var lä och solen kom fram mer och mer. 
(null)

Vi hade inte planerat någon mat men Tim ville grilla så vi tinade kyckling & la i marinad. 
Sen sprang Stephie och jag en sväng i skogen bort mot brukshundsklubben. Då hade det blivit så pass varmt att jag sprang dom sista kilometrarna i t-shirt. 
(null)

Vi la oss på varsin solsäng när vi var tillbaka, då var det jätteskönt i solen. 
Amanda kom också hit och åt med oss, Danne var iväg och spelade golf. 
(null)

Maten räckte gott och väl så alla tre fick med sig matlådor hem för att ha på jobbet imorgon. 
Stephie åkte hem efter maten medan vi andra spelade en omgång Canasta. Bosse & jag låg hopplöst efter ett tag men hämtade upp det och vann till sist. 
Hoppas ni också har haft en härlig söndag! 
Ikväll är jag jättetrött 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0