Slipers

Det känns som om jag aldrig har något roligt & läsvärt att skriva på bloggen. 
Men jag skriver visst ändå, haha. 
Jag hämtade den sista "hästtvätten" hos Pia och städade ur tvättstugan efter mig. 
Sen tvättade jag våra slipers med högtryckstvätten. Det mesta av "skiten" skvätte upp på mig så jag var både prickig av smuts och blöt när jag var klar. 
Efter kaffet åkte vi & handlade. 
Vi köpte frallor och åt soppa till lunch. Wilda ville också vara med. 
(null)
Det är pålägget som lockar henne. 
Slipersen hade torkat så jag kunde börja olja dom. Det var längesen vi oljade dom så dom sög åt sig massor. 
(null)
Det blev stor skillnad! 
Sigge fick skritta i ridhuset idag med. Anledningen till att jag inte skrittar ut är att kossorna är utsläppta och då är det högst troligt att Sigge gör allt annat än att skritta. 
Efteråt lasrade jag honom för andra gången idag. 
Wilda låg i ena tvättkorgen när vi kom in. 
-Vill du bli tvättad? frågade vi
Då hoppade hon ur korgen & gick bort till tvättmaskinen, petade upp luckan & hoppade in! Så söt 😍 
(null)

Vi åt rostbiff med potatissallad ikväll, fast det är en vanlig tisdag. Den var så fin så vi kunde inte låta bli att köpa när vi var på Ica. 
God var den med.
(null)

Nu ska jag köra lasern på min Axel innan jag går ut & kör kvällsskiftet i stallet. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0