Städdag ute & inne

Det var läge att ta fram dammsugaren på förmiddagen idag. 
Till kaffet brukar jag äta en riskaka och smörgåsrån med ost och vindruvor på. Idag fick jag tag i en tvillingdruva, det har jag aldrig sett förut. 
(null)

Sen mockade jag två hagar (hade inte städat Calles sen han åkte) Sigge var lite busig så hans hage tog jag när han hade gått in. 
Han är väldigt sällskapssjuk & kommer & välter skottkärran, låtsas bli rädd & bockar & springer iväg och så vidare. Lättare att göra det när han är inne. 
Tim glömde sin klocka här i söndags så vi åkte in med den till honom på Bjurfors. Vi passade på att äta på Anna-Gretas samtidigt. 
Sigge brukar vila på torsdagar men han får ledigt imorgon istället. Jag har lite annat planerat då. 
Jag red mycket övergångar och såklart några byten. 
(null)

Vi gjorde en räkmacka på kvällen, gott. 
(null)

Nu ska hästarna få sin nattamat 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0