Torget & marknad

Sigges ben var mycket bättre i morse. Nästan bra faktiskt. 
Laserbehandling är verkligen suveränt. 
Jag fortsätter med lasern tre gånger om dagen. Även på mig själv, min högeraxel har gjort ont i över ett år så nu hoppas jag på lite bättring i den med. 
Jag hann städa lite också innan Stephie och Danne kom & vi åkte in till Jönköping & torget.  Jag ville köpa blommor till rabatten. Det blev ungefär samma som förra året, tagetes och petunior. 
(null)

(null)
Vi gick ner på marknaden en stund sen. Tyvärr var det kallt & regnet hängde i luften så vi blev inte så långvariga. 
Vi köpte med fikabröd & värmde oss med kaffe under en filt när vi kom hem. 

(null)

Stephie och jag tog Sigge till ridhuset för att se så att han inte är halt & det är han inte. 
Så skönt! 
Jag var riktigt sugen på att tävla idag men det viktigaste är ju att Sigge blir bra. Det kommer fler tävlingar. 
Efter maten tog Bosse och jag en promenad 
(null)

(null)

Jag plockade några liljekonvaljer i en skogsdunge, finaste blommorna. 
(null)

Sen var jag i stallet i en och en halv timme & pysslade. 
Sigge sov när jag kom. 
(null)
Långa öron! 

(null)

Han blev ordentligt ompysslad sen. 
Nu hoppas jag på bättre nattsömn än förra natten. 
 God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0