Vänner

Jag träffar inte så mycket folk nuförtiden. 
Men idag började jag med en promenad och fika med Anette. 
Jag cyklade ner till Vidablick och stannade till på Landhs (fiket) & köpte med lite gott fika. 
(null)

Vi gick vår vanliga runda nere vid Vättern. Det är så fint där så jag kan inte låta bli att fota. 
(null)

(null)

(null)

(null)
Dante var också med & drack törstigt av det klara vattnet. 
(null)

När jag kom hem dammsög jag poolen. Tyvärr gick "dammsugaren" sönder innan jag var klar. 
(null)
Fästet till skaftet gick sönder. 
Vi var bjudna till Mats & Marie vid fem & åkte lite tidigare för att hinna till Folkpool & köpa ett nytt fäste. 
Vi fick jättegod hemmagjord smörgåstårta och morotskaka till efterrätt. 
En omgång Canasta spelades också som vi tyvärr förlorade. 
Nu är klockan halv ett så det är mer än sovdags. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0