A Grand X-mas med Måns & Carola

Klockan ringde 06 imorse & då gick jag direkt ut & morgonfodrade hästarna. 
När jag också hade fått i mig frukost gick jag ut i stallet igen och klockan åtta var Sigge lastad i transporten. 
Bosse åkte med mig idag eftersom Stephie jobbade. 
Träningen gick bra idag med, Sigge kändes ett snäpp ännu bättre & vi kunde jobba vidare på det vi gjorde igår. Kul! 
Det är ju en hel del att fixa iordning sen när man kommer hem, hästen, grejerna & fordonen. Jag gick in & tog en kaffe innan jag tvättade bilen och transporten. 
Sen åkte vi ner med släpkärran och hämtade spån. 18 balar fick vi med oss hem & nu klarar vi nog största delen av vintern. 
Strax efter fem kom Stephie och Danne & hämtade oss & vi åkte till Tim & Amanda. 
Där blev vi bjudna på grekisk pyttipanna med tsatsiki. Det var jättegott!
(null)

Sen åkte vi allihop till Husqvarna Garden för att gå på Måns & Carolas julkonsert, A Grand X-mas. 
Det var premiären här & det märktes lite, det blev några extra skratt några gånger. 
Dom första låtarna var lite för jazzbetonade för min smak men det blev bättre & bättre tycker jag. Två kanonröster kan ju bara låta helt suveränt ihop, eller hur?! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu är det sent igen & jag är mer än trött. 
Sov gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0