Bra byten & prover

Jag red efter frukosten idag igen. 
Jag red galoppombyten på en åttvolt och det gick bra. Skönt för bytena spökar verkligen för oss, svårt att säga varför Sigge har problem med dom. 
Man hoppas ju varje dag att det ska släppa & bara funka. 
Efter kaffet städade jag flera badrumsskåp. Det blev en hel soppåse full att slänga med diverse produkter som har blivit stående längst in i skåpen i några år. 
Kvart över tre hade jag tid för att ta lite årliga prover nere på vårdcentralen. Sen passade jag på att handla samtidigt. 
Jag gick ut i stallet en sväng sen och ryckte manen på Sigge plus ryktade honom lite extra & gjorde hovarna fina med mera. 
Tim kom förbi en sväng för att hämta sina hockeygrejer. Han skulle spela med kompisar ikväll. 
Bosse åkte på ett möte på kvällen & jag åt en hamburgare 
(null)


& tog sen tag i att fästa cirka hundra trådar på tröjan jag stickat. 
(null)

Gissa vem som ligger under..
(null)

(null)

(null)

God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0