Eldprovet

Det blev ridning efter frukosten idag med.   Det är bästa tiden att rida tycker jag. Sigge var inte av samma åsikt idag, han ville hellre stå kvar & sova i solen. Men en morot kunde han inte motstå & kom till slut. 
Jag ville helst inte pulsa i snön längst bort i hagen. 
Ridningen gick bra. Imorgon och torsdag är det träning för Mattias Jansson igen. 
(null)

Efter kaffet åkte vi till apoteket och Ica. 
Sen var det dags för mitt eldprov. 
Jag är absolut världens sämsta pyroman. Jag kan inte få någonting att brinna. 
När vi renoverade huset & inte hade något kök (& ingen gasolgrill heller, den kan jag faktiskt få fyr i !) så även om jag använde en halv flaska tändvätska och en hel ask tändstickor så fick jag inte eld på kolet. 
Men idag klarade jag att tända i kaminen. 
Det finns kanske hopp för mig också. 
Jag tränade på kvällen, har ju ett minigym i Tims rum. 
(null)

Nu ska pållarna få sin nattamat. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0