Equiterapeuten

Idag var det uppehåll och till och med lite solsken på förmiddagen. 
Jag red ut efter frukosten, skönt för oss båda. 
(null)

(null)

Sen drack vi kaffe snabbt & åkte in till Jönköping för att köpa födelsedagspresent till Felix. 
Vi hittade vad vi skulle och jag gick in på Rusta & frågade om dom får in mer garn snart.  Det är beställt sa dom, även om det kan dröja några veckor. Huvudsaken är att det kommer in mer så jag kan sticka klart. 
Vi hade ett ärende på Ikea med & då ville Bosse äta där samtidigt. 
Det kom en riktig regnskur medan vi åt så när vi åkte hem såg vi regnbågen. 
(null)

Klockan fyra kom Yvonne, equiterapeuten, och gav Sigge en skön (?!) massage. Ibland visar han tydligt att det är jätteskönt men när hon kommer åt någon öm punkt "talar"han bestämt om att det inte är bekvämt. 
Han är väldigt tydlig i sitt "språk"
(null)

Wilda & jag har hunnit med lite mys också 
(null)

(null)

God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0