Fars Dag & Felix 10

Vi hade två "firningar" idag. 
Felix fyllde tio år igår och så är det Fars Dag. 
Jag & Sigge gick en sväng i skogen på förmiddagen. Medan jag gjorde iordning honom gosade han och Wilda. 
(null)

(null)

(null)
Vet inte riktigt hur Sigge gosar men han är försiktig och bits absolut inte utan han "klappar" /pussar henne med läpparna bara. 
Söta är dom i alla fall. 
Vi gjorde varsin hamburgare sen och åt den innan vi åkte bort för att fira Felix. 
(null)

(null)

Han blev nöjd över sina presenter & vi hjälpte honom att montera ihop sitt nya innebandymål. 
När vi åkte hem hade dimman lagt sig som ett lock över Vättern och Bankeryd. 
(null)

Strax före fyra kom Stephie & vi åkte till Black Stone för att äta FarsDagsmiddag. Tim och Amanda kom också dit & vi blev ordentligt mätta allihop. 
(null)

(null)

(null)

Det är så himla gott med deras oxfilé som man själv tillagar vid bordet. Mums 
Nu orkar jag knappt resa mig ur soffan men hästarna är nog hungriga så jag får väl släpa mig ut. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0