Fika med nytt knä

Idag bjöd Annika i Flaskebo på fika. 
Jag köpte med en ljuslykta för att sprida lite ljus i mörkret & önska henne lycka till med sitt nya knä. 
Det är sex veckor sen hon opererades & allt har gått jättebra. 
Hon bjöd på både frallor och blåbärspaj. 
(null)

Vi satt & pratade, gosade katter och hundar & var ute & tittade på deras hästar. Dom har två hästar som dom rider western på. 
Vi åt lite soppa när jag kom hem & sen gick jag ut till hästarna. 
(null)

(null)
Dom följde gärna med in, vädret har varit riktigt höstigt idag. Inte kallt (+ 13 grader) men blåsigt & småregnigt. 
Jag & Sigge gick till ridhuset & motionerade oss en timme. Han kändes ganska fin idag. 
Wilda har varit knäkatt en stund 
(null)
och lekt kurragömma en stund. 
(null)

Det är handduken (fotduken!?) som jag brukar stå på när jag går ut ur duschen. 
Både katt & handduk var försvunna när jag klev ut idag. Hon är för söt 😻
Vi åt kebab ikväll & då ville hon vara med på ett hörn såklart.  (null)

Önskar er alla en trevlig helg! 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0