Försäljning

Jag red efter frukosten igen. Sigge kändes fin och vi jobbar vidare med byten, arbetspiruetter & piaff. 
Hästarna fick sin lunch ute i hagen sen. 
(null)

Lilla Lurvetussan, hon hade verkligen behövt klippa sig men tyvärr funkar ju inte klippmaskinen så bra…
Vi skulle precis åka och handla när telefonen ringde till Bosse. Det var en som ringde på bilen, Tims gamla bil är till salu. 
Killen hade tagit tåget till Jönköping för att köpa en annan bil men den var tydligen inget att ha. Så nu tog han tåget vidare till Bankeryd & B hämtade honom på stationen. 
Jag tog en pw istället så länge. 
(null)

(null)

Bilen blev såld så det var jätteskönt. 
(null)

Hagarna blev färdigmockade idag & det var skönt. 
Wilda övervakade mig när jag tände kaminen idag. Elen är dyr nu så vi eldar så mycket vi kan när någon av oss är inne. 
(null)

Till kvällsmat åt jag kycklingsallad med keso. 
(null)

Nattinatti 
(null)

Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0