Hö x 3

Jag städade efter frukosten och gick sen ut och red. 
Sigge kändes fin idag med, det känns som om vi kanske har klivit upp ett trappsteg. Ibland går det upp, ibland går det ner & ibland står man & stampar på samma ställe. 
(null)

Efter kaffet var det dags att flytta på höt som ligger kvar på loftet för att få plats med det nya lasset. 
Jag flyttade mellan 50-60 balar, trodde inte att det var så mycket kvar. 
Vi åt pannkakor till sen lunch och sen när hästarna var intagna tömde B & jag transporten på hö. 
Vi fyllde hela stallgången. 
(null)

Sen inväntade jag Stephie och Danne som kom efter jobbet & hjälpte mig att slänga upp allt på loftet. 
Så skönt när det är klart, nu klarar vi oss ett tag igen. 
B hade gjort crêpes av pannkakorna som blev kvar & det var gott efter all hölyftning idag. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0