Huvudvärk

Jag har haft huvudvärk i natt men försökt somna om ändå utan att ta Alvedon. Min mage gillar inte att få piller utan något ätbart till & det kändes för jobbigt att gå upp & äta nåt också. 
Jag tog två Alvedon och en knäckebrödsskiva innan jag gick ut i stallet. 
Efter min frukost och en lugn stund i soffan var huvudvärken lika jobbig som innan så jag tog en Treo också. 
Jag drack en del vatten med för jag tror att jag drack alldeles för lite igår så eventuellt är det orsaken. 
När det lättade lite red jag ut med Sigge. Han var nöjd med att slippa jobba idag, det räckte med en skrittrunda. 
(null)
Det är inte så mycket snö kvar här nu. Lite onödigt att det ska vräka ner en massa som sen töar bort några dagar senare. 
Vi åt när jag kom in, huvudet mådde nästan helt bra då. 
Men efter en liten stund bröt magen ihop istället…
Jag säger God Natt & hoppas på bättre mående imorgon. 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0