Lite nya kläder

Jag red efter frukosten idag med. 
Lösgörande och övergångar jobbade vi med idag. 
(null)
Hjärtliga hälsningar från Sigge! ❤️
Efter kaffet åkte jag iväg & gjorde en del ärenden. 
Först åkte jag upp till Elmia där Jönköping Horse Show pågår. Jag hämtade mina funktionärskläder & parkeringstillstånd.
(null)
(null)
Jag gillar årets kläder, tycker att dom är snygga. 
Jag ska vara funktionär fredagkväll  & lördag förmiddag. 
På NetOnNet köpte jag toner till skrivaren. Sen åkte jag till Granngården och Rusta. Jag hoppades att det skulle finnas morötter (i säck) på granngården men det gjorde det inte. På Rusta skulle jag köpa ett par garnnystan till… tror ni att det fanns? ! Nejdå, det ljusgrå var slut! 
Panik
Hur ska jag göra nu? En mörkgrå ärm eller?! 😱 
Jag är lite osäker på om garnet räcker eller inte, får väl sticka på och se sen…
(null)
Ungefär så här kommer tröjan se ut, fast med ärmar och utan hängande trådar överallt. 
Det blev ett stopp till innan jag åkte hem. På Ica för lite matinköp och för att hämta ut ett paket. En jacka som jag beställt från Hööks. 
En stalljacka alltså. 
(null)
Inte så speciell men jag är nöjd med den. Hoppas den är varm i vinter. 

God Natt 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0