November

Igår "vinterbonade" vi växthuset, vilket innebar att kasta alla växter, nästan. 
Purjolöken står kvar. 
(null)

Vi plockade av en massa tomater, både röda och gröna. 
(null)

Det har blivit sjukt mycket tomater i sommar. 
Idag åkte Bosse in och besiktigade Stephies bil och transporten. Båda gick igenom utan anmärkning & när han kom hem bytte vi till vinterdäck på både bil och transport. 
(null)

Sen tvättade vi däcken och hela transporten innan vi packade in allt i carporten. 
Jag tog en pw runt Labbarp innan maten. 
(null)

(null)

Igår tränade jag för Stephie igen. Stundvis kändes det jättebra, stundvis tappade jag bort känslan & behövde hjälp av Stephie att hitta tillbaka. 
(null)

Idag red jag själv. Galoppen kändes ganska bra men det var svårt att planera ridningen då det var en som gick runt med sin häst & pratade med en annan tjej som oxå gick därinne & tittade på ett ekipage där hästen helt klart var halt. Ytterligare en ponny var i ridhuset samtidigt.
Är ju ganska bortskämd med att oftast vara ensam där när jag rider. 
Stephie hade träning för Alicia & Calle vid sex. Jag gick dit & tittade en stund. Det har verkligen hänt jättemycket med det ekipaget sen jag såg dom första gången! 
(null)

Snart kan man se hur min tröja kommer se ut. Jag håller på & stickar en sista kant runtom, sen är det bara ärmarna kvar. 
(null)

(null)
Eventuellt får Wilda tröjan sen, hon gillar den!
Igår hade vi en jättefin kvällshimmel här. 
(null)

(null)
Tyvärr kom grannens soptunnor med på bilden, dom är inte så fina…. 😂
Nu ska hästarna få sin nattmat. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0