Så mycket snö

(null)

Minst 15 centimeter snö har vi fått. 
Det blir ju lite ljusare men det drar med sig en massa snöskottning också. 
Vi ägnade hela förmiddagen åt att få gården hyfsat snöfri. 
(null)

(null)

Det var tungt kan jag lova, hela kroppen var trött & sliten efter. 
Jag låg på spikmattan en stund & ena axeln fick en omgång med Voltaren. 
Sen var jag fit for fight igen. 
Ja, det gick åt lite mat och kaffe med förstås. 
Sigge gick bra idag med, bytena funkar bättre & bättre. 
Bilden är från i lördags. 
(null)

Stephie kom förbi en sväng efter jobbet & gosade Sigge. 
(null)

(null)
Han lämnar gärna maten om man kliar & myser med honom. 
Det har inte hänt så mycket mer här idag. 
Så jag säger God Natt 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0