Svettig träning

Wilda & jag gick ut en stund för Bosse har inte varit hemma. Han åkte till Trollhättan tidigt i morse på en modelltågsmässa. 
(null)

Vädret var fint och +14 grader! Det är inte klokt, det är ändå mitten av November och så varmt. Tydligen slogs något värmerekord idag. Jag tycker att det är skönt att slippa kylan, hatar att frysa. 
Stephie har varit i Stockholm i veckan men idag var det dags för träning igen. 
Svettig sådan, trots att jag red i t-shirt & Sigge svettades han också. 
(null)

(null)

Vi kämpar på med bytena. Av alla hästar vi har haft (på den utbildningsnivån) är han den som har svårast med byten. Poletten vill inte riktigt trilla ner. Men det kommer väl så småningom får vi hoppas. 
Vi tog en pw tillsammans sen innan Stephie åkte hem igen för att plugga. 
(null)

(null)

Jag gjorde lövbiff och pommes som vi åt när B kom hem. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0