Tempoväxlingar & övergångar

Sigge stod längst bort i hagen när jag skulle hämta honom för att rida. Han tyckte att nog att om han ska klafsa omkring i leran så ska jag också göra det. 
Söt & snäll stod han där & väntade på mig.    (& moroten som jag alltid har med mig) 
(null)

Jag red tempoväxlingar och övergångar hela passet & Sigge var med på noterna. 
Efter kaffet åkte vi & handlade. Det här låter inte klokt men det var extrapris på Bregott, kostade "bara" 45:-/styck & då gäller det att passa på. Ordinarie pris är 67:90. 
Det är galet dyrt. 
Varför vi fortsätter köpa Bregott… för att B absolut inte vill ha något annat. 
Vi köpte frallor med och åt ärtsoppa när vi kom hem. 
B hade en kompis här på eftermiddagen & vi tog en fika tillsammans.
Kompisen lämnade ett paket som Wilda var övertygad om att det var till henne. 
(null)

(null)
Hon tog tag i öppnandet direkt. 
Jag körde ett träningspass på kvällen. 
Jag värmer upp på crosstrainern, väl påklädd då det bara är +10 grader i rummet. 
Sen körde jag armar, ben & lite mage. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0