Udda stickning

Sigge och jag skrittade ut i skogen efter frukosten. 
(null)

Det var lite gråmulet idag men det är fortfarande över +10 grader på dagarna. 
Efter kaffet stickade jag en stund. Är ju så nyfiken på att se det färdiga (eller halvfärdiga) resultatet. Det har verkligen inte gått att se under tiden man stickar. Nu på slutet är det nästan 400 maskor per varv på rundstickan. 
När solen tittade fram gick jag ut på en pw. 
(null)

Bosse var hos optikern och köpte med mat från MrRice. 
När hästarna var intagna & lite extra ompysslade satte jag mig med stickningen igen. 
Nu är den klar, fast utan ärmar. 
Vad tycks? Fortfarande svårt att se hur det ska bli, eller hur?!
(null)
Hålen "ovanför" Wilda är ärmhålen 
Jag ska dra på mig den imorgon & be Bosse ta ett kort så ser man bättre. 
Nu gäller det att sticka ärmarna fort också. 
God Natt
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0