Vintern är här

När jag vaknade idag var världen (Bankeryd) grön, nu när det är läggdags är världen (Bankeryd) vit. Vi har fått flera centimeter snö i eftermiddag/kväll. 
(null)

(null)

Usch..
Jag gillar det inte alls. 
Jag tog en pw på förmiddagen i någon minusgrad. Det kom lite små snöflingor men det mesta smälte bort. 
(null)

När jag kom hem tog jag bort dom sista blommorna på uteplatsen & kastade dom sista tomat & paprikaplantorna. 
Stephie kom och hämtade mig strax efter två & vi åkte till A6 bland annat. S hade en massa ärenden & vi fixade nog allt & lite till! 
Bosse hade börjat elda i kaminen så det var lite varmare än vanligt här hemma. 
(null)

Med all snö ute var det dags att brodda Sigge så att han inte halkar ute imorgon. 
(null)
Jag satte två i varje hov så länge, han brukar gå med fyra men enligt väderleksrapporten blir det plusgrader i veckan & då kanske snön smälter bort igen. 

God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0