Återbesök

Då var det fredag igen. 
Vädret har inte alls varit så fint idag, vi har haft mulet och regn. 
På förmiddagen bytte jag vatten i hagarna och gjorde transporten klar för avfärd imorgon. Stephie ska ju köra Sigge till osteopaten/ fysioterapeuten. 
När jag hällde upp kaffet sen & tittade ut genom fönstret såg jag honom igen 😱
Skabbräven sprang omkring här ute, på grannens tomt denna gången. 
(null)

(null)

Den var ännu skabbigare nu stackarn. Men jag tycker inte om att han håller sig kvar här runtomkring. 
Vi åt soppa på dan med varsin fralla till. 
Sen började jag packa inför Falun-resan och städade lite & bäddade åt S&D som ska bo här i helgen och ta hand om djuren. 
Stephie slutade klockan tre & kom direkt till ridhuset där Sigge & jag var uppvärmda. 
Det kändes bra idag med, piruetterna börjar likna nåt, styrkan är på väg även om det fortfarande saknas lite för att han ska orka hela vägen. 
Det blev inte tacos ikväll utan grillad kyckling. Planen var att sticka en stund sen men Wilda hade andra planer. 
Hon är ingen "knäkatt" i vanliga fall men om jag tar min stickning så kommer hon & ska ligga i mitt knä. 
Och nu är stickningen så stor & klumpig så båda (stickning & katt) får inte plats i knät.     Så jag fick lägga stickningen åt sidan. 
(null)

(null)

(null)

Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0