Dålig visdom

(null)

Tandläkaren hade avsatt en tid för mig idag 9.30. Inga problem tänkte jag. 
& det började bra men slutade sämre. 
Hur konstigt det än låter så har jag fått en visdomstand som 55+ 
Vem får tänder vid den åldern? Tandläkaren var tveksam men var tvungen att hålla med när hon tittade på gamla röntgenbilder. 
Problemet är att den tydligen är lite missbildad, typ ihålig. Kommer troligen bli problem så hon rekommenderade mig att ta bort den. 
Inte så kul, men ingen big deal. 
Men på grund av att jag har ätit Alendronat för/mot benskörhet så är det lite special när man behöver dra ut tänder. Så det görs på tandkirurgen.
På väg hem handlade jag jag lite. 
Bosse var iväg och hämtade ved så jag bytte om och red på en gång. 
Ridningen gick helt ok, vi har en hel del att träna på tills Stephie kommer hem till helgen. Hon är på utbildning i Göteborg hela veckan. 
(null)

Skitpållen som inte kan låta bli att räcka ut tungan på kort. 
B & jag kom hem samtidigt så när Sigge var ompysslad och ute i hagen började vi stapla ved. 
(null)
Nu har vi lite att värma oss med i vinter. 
När kärran ändå var påkopplad på bilen åkte vi ner och hämtade spån också.
Jag stickade en stund på kvällen, vilket uppskattas av Wilda. 
(null)
Jag kom inte så långt för mönstret är väldigt speciellt och inte helt lätt. Men roligt. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0