Fint dop

Nu har blogg.se inte fungerat igen. Det är så tråkigt att det händer så ofta. 
I söndags var det dop för lilla Lovisa i Stora Kopparbergs kyrka. 
(null)

Dagen började med en god hotellfrukost & sen packade jag mina grejer & checkade ut. 
Jag mötte upp Kikki vid Mariagården & hjälpte henne bära in smörgåstårtor innan vi åkte hem till dom. 
Runt halv tolv var vi tillbaka vid kyrkan & träffade Mia, Roger, Johanna, Jessica, Stella & Ellen där. Dom hade kört upp från Karlstad i två bilar. 
(null)

Dopet var jättefint med en ung tjej som präst. 
Då Lovisas föräldrar inte vill att man lägger ut bilder på deras barn respekterar jag givetvis det. 
På Mariagården serverades det sen jättegoda smörgåstårtor och kaffe & tårta. 
(null)
Tre Systrar 
(null)
Fyra kusiner
(null)
Kikki med sina döttrar Carolina & Annica
(null)
Johanna & Jessica med sina fina flickor
(null)

Johanna, Mia, jag & Jessica 
Runt halv fyra sa vi hej då och jag påbörjade min långa hemresa. Det tog 4,5 timme i både regn & mörker men det gick bra. 
Med en bra, både spännande & läskig, ljudbok håller man sig vaken & alert. Det är den nya boken av Kepler (Spindeln) som jag lyssnar på nu. På dagtid ska jag tillägga för den funkar inte som "nattbok"
Tack för en mysig helg! 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0