Inställt

Jag vaknar ju några gånger per natt & ofta sätter jag på min ljudbok & somnar om till den. Runt sex i morse fanns där ett Messenger meddelande också. 
Det stod.  -Jag kan inte på lördag. 
Jag klickade mig in i gruppen där meddelandet kom ifrån och såg att dagens "utflykt" tyvärr var inställd på grund av migrän. 
Vi (Bosse, jag och Sigge) skulle åkt till Sävsjö (hem till ponny Calle & Fias stall) och där skulle vi träffa Ulrika Cohn. Hon jobbar med osteopati/fysioterapi och skulle gått igenom Sigge (& åtta andra hästar)
Men som sagt, Ulrika låg hemma (i Kristianstad) med svår migrän. Jättetråkigt, men nu är ny tid bokad på lördag. 
Då är B & jag i Falun på dop men Stephie är snäll & kör dit Sigge. 
Det blev ett besök till på sortergården med "trädrester" innan jag körde B till stationen i Jönköping. Han tog tåget till Nässjö för att hämta sin motorcykel. Det har varit soligt men lite kallt hela dagen. 
Jag åkte vidare till A6. Tänkte köpa skor men kunde inte bestämma mig. Åkte hem igen ganska snart. 
Jag red på eftermiddagen, ett pass med bara lösgörande arbete. 
Sen tyckte jag att vi skulle ta en selfie i solnedgången. Sigge var inte inne på samma spår, han ville gå in & äta. 
(null)

(null)

(null)
Nåja, det blev några bilder där vi var med båda två (nästan) 
En bild var jag visst själv på, då hade Sigge tröttnat & var på väg till stallet. 
(null)

Kvällen förgylldes med en toast, kattmys, stickning och Bönderna på Tv:n 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0