Lågt elpris styr dagen

Vi har ju timpris på elen nu så vi studerar prislistan dagligen och handlar därefter. 
Idag hade vi riktigt lågt elpris på eftermiddagen så då planerade jag in tvätt, köra diskmaskin och sätta en stek på spisen. 
Bosse stack iväg till Hässleholm tidigt i morse så efter frukosten gick jag ut med Wilda. 
Hon gillar inte när det blåser & idag blåste det ordentligt, så vi blev inte ute så länge. 
Jag gick ut själv sen istället & bytte vatten i hagarna och plockade ner staketet på Beas lilla "sommarhage". 
Sen stickade jag, under övervakning, tills Stephie kom. 
(null)

Sigge fick träna på samling i olika former idag med, främst piaff & piruetter. Det var Stephie som red idag med. 
(null)

(null)

Det är ganska varmt för att vara slutet av oktober, plus fjorton grader idag, så Sigge blev svettig. Han torkade i vinden medan vi skrittade ut efteråt. 
(null)

När Bosse kom hem åt vi stek med sås & potatis. 
Nu ska jag gå ut och natta hästarna. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0