Lite av varje

Idag har jag gjort allt möjligt. 
Klockan nio träffade jag Pia i ridhuset för att kratta kanterna och harva. 
(null)

(null)

När jag kom hem igen satt Wilda uppe på ett (före detta) träd & spanade. 
(null)

(null)

Vi har haft ytterligare en kalasfin dag med blå himmel och sol! 
B åkte iväg vid elva & då gick jag över till Pia igen för att låna hennes tvättstuga & tvätta hästgrejer. 
Sen tog jag in Sigge & sadlade honom. Ridningen kändes så bra idag! Jag hade en jättebra känsla hela tiden, allt bara funkade och flöt på. 
Eftersom vädret var så härligt skrittade jag ut en runda efteråt. Det var helt underbart. 
(null)

Klockan hann bli över tre innan min mat var klar. Stuvade makaroner gör jag oftast när B inte är hemma eftersom han inte gillar det, men det gör jag, mums. 
Sen var det dags att hänga & köra en tvättmaskin till borta hos Pia. 
Jag åkte och handlade också, det var en del som fattades här hemma, bland annat knäckebröd och tandkräm, saker man absolut inte kan vara utan. 
Jag hängde en tvätt till & kom lagom tillbaka när Stephie kom från jobbet. 
Vi tog en pw med reflexväst på för det hann bli mörkt ute. 
Nu ska jag sticka en stund framför tv:n, sen är det sovdags. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0