Mot Falun

Regnet vräkte ner i morse. 
Idag skulle vi åka till Falun för att gå på dop imorgon. Men Bosse mådde inte bra & har hostat inatt så jag fick åka själv. 
(null)
Det regnade & regnade & var grått och dimmigt. Det tog lite mer än 4,5 timme upp så det är en bit att köra. 
Jag checkade in på Grand hotell och hittade mitt rum. 
(null)

Sen ringde jag min syster Kikki som var med sin dotter Carolina & fixade inför dopet. 
Dom var i lokalen bredvid kyrkan & höll på att duka. Jag gick dit & fick träffa lilla Lovisa också, morgondagens huvudperson. Så söt😍
När det var färdigt där åkte Kikki & jag hem till dom. Hennes Bosse var hyfsat pigg så vi kunde prata lite & det kändes så bra. 
Deras andra dotter Annica & hennes Joacim var också där & höll på att göra vegansk smörgåstårta. Vi kom fram till att det nog är fem år sen vi sågs senast. 
Kikki & jag tog en promenad runt i Falun med & sen hade vi bokat bord på Basta vid åtta. 
(null)

(null)

(null)
Kikki & jag åt varsin jättegod tryffelpasta. Oj vad mätt jag blev! Jag orkade knappt gå tillbaka till hotellet sen. 
Minuter har jag duschat och krupit ner i sängen & är jättetrött. 
Tack för idag! 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0