Mysig dag med Stephie

Både Bosse & Danne var borta idag så Stephie & jag hade dagen för oss själva. 
Jag tog ut Wilda direkt efter frukosten. Det var bara +4 grader men soligt & fint. 
(null)

(null)
Wilda tog en tur i cykelkorgen. 

S ville att vi skulle göra kalops, hon behövde några matlådor till veckan som kommer också. Hon handlade med sig kött & vi satte igång direkt. 
När kalopsen stod på spisen gick vi ut i skogen en sväng med Sigge. 
Eller skogen blev det ju inte, älgjakten är igång här nu så vi gick på vägen upp runt Målskog & Rickarp. 
Stephie var på fotohumör i det fina vädret. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi åt god kalops när vi kom hem & satte oss i soffan en stund & funderade på vad vi skulle hitta på härnäst. 
(null)

Det blev en timmes padel. Jättekul men svettigt eftersom vi bara var två på en dubbelbana. 
(null)

S fotade Wilda inne med. Många bilder idag! 
(null)

(null)

(null)
Hon vet definitivt inte vad höjdrädsla är! 
Nu ska jag sticka vidare på min tröja. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0