Oktober & Rolig träning!

Dagen började med styrketräning igen. 
Stephie & Danne kom & vi lyfte in hö’t på stallgången & sen upp på loftet. 
Stephie gick till ridhuset sen för att rida Pias Inez. Jag gick in & drack kaffe & sen var det min tur att rida. 
Det blev som vanligt ett svettigt men givande pass. Stephie är så duktig & det är tjatet på alla små detaljer som är så viktiga & som blir så bra när jag lyckas hålla ordning på allt. 
Arbetspiruetter, början till passage & piaff och till slut två byten i rad på trekvartslinjen. 
Jättekul när det går framåt! 
Nästa vecka är Stephie i Göteborg på utbildning så då får vi träna vidare själva Sigge och jag. 
(null)

(null)
Efterridningen mys ❤️
Vi åt lite mat och tog en promenad sen. 
(null)

Fina färger men kallt & grått ute. 
På kvällen fick jag en räkmacka & ett glas öl. 
(null)

Nu krånglar Blogg.se IGEN med bilderna. 
Är så himla trött på det här! 🤬
God Natt 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0