Ovanpåskåpstädning & pass

Jag ägnade förmiddagen åt den tråkigaste städningen jag vet. Nämligen att skura fläktkåpan och ovanpå köksskåpen. 
Där städar jag inte så ofta om man säger så, så det finns lite att gno på. 
Men med bra rengöringsmedel går det rätt bra. 
(null)
Jag torkade alla skåpsluckorna också. 
Ett sms talade om att mitt pass var fanns färdigt att hämta på polisstationen. Så vi åkte dit och sen till Biltema & köpte nya stötdämpare till Volvon. 
Vi åt på Dal Baffo innan vi åkte hem. 
Jag hann sticka några varv sen innan jag gick ut i stallet vid halv fem. 
Stephie kom efter jobbet och körde en träning med oss. Tur var väl det för vi var visst inte riktigt i form varken Sigge eller jag. Men med Stephies hjälp & en massa lösgörande arbete så blev det hyfsat till slut. 
(null)

Efter ridningen följde dusch, havregrynsgröt, stickning, tv och en kopp te. 
(null)

God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0