Pw & stickning

Idag har jag inte mycket att skriva. 
Pratade i telefonen på förmiddagen och blev sittande kvar ett tag med min stickning. 
När hästarna hade fått lunchhöt tog jag en pw. Det duggregnade lite men det var skönt ändå. 
(null)

(null)

(null)

Jag skippade städningen idag & fortsatte sticka istället. Wilda satt hos Bosse först 
(null)
Men när jag tar fram stickningen vill hon vara med & titta och jaga både stickor & garn med jämna mellanrum. 
(null)

(null)

Sigge fick en vilodag och jag med. 

Idag fyller min fina systerdotter Jessica år. 
Grattis! 
Facebook tyckte att jag skulle gratulera tillsammans med denna bilden. 
(null)
Haha, vad söta! Det är nog några år sen!! 

Nattinatti 
Kram ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0