Pw, träning, pw

B skulle iväg & flyga idag & jag hade bestämt att träna för Stephie runt halv två. 
Solen sken (mellan molnen) så jag tog en pw 
(null)

(null)

Jag hann dricka en halv kopp kaffe också innan Stephie kom. 
Sigge hade hunnit rulla sig & var ordentligt lerig men det gick hyfsat fort att snygga till honom. 
Träningen gick bra, vi fick jobba hårt både Sigge & jag. Stephie med förresten, hon är knappt tyst en sekund, haha. 
När jag var klar kom Rebecca med Fia som Stephie skulle rida. 
(null)
Jag stannade kvar och tittade. 
Det ösregnade ute medan vi red men slutade strax innan vi skulle gå hem. 
(null)
Plutten ❤️ 
Solen visade sig igen sen så vi tog en pw (till)
Lunch/middag/kvällsmat serverades vid 19-tiden här. Fläskfilé med hasselbackspotatis smakade gott när man inte ätit på hela dagen. 
Sov gott 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0