Ryttarbyte & hjälpreda(?)

Vi har en hjälpreda här hemma, eller hjälp…. snarare stjälpreda om det finns något som heter så. 
Bosse ska iväg på modelltågsmarknad i morgon så han har plockat & packat en hel del  tåg. 
Wilda hjälper till! 
(null)

Allt måste registreras i datorn också. 
Wilda hjälper till med det med
(null)

& hon är ju med när jag stickar. Nu har hon hjälpt mig med att läsa (?) mönstret med. 
(null)
Det är skönt att ha någon som är med & håller ordning på oss hela tiden. 
Vädret har varit lite grått idag så jag har städat och tvättat lakan & sånt. 
Stephie kom hem från Stockholm igår och kom hit strax efter tre när hon slutat jobbet. 
Idag var det hennes tur att rida Sigge. Jag tror att det är runt ett år sen hon red honom senast. 
Sigge försökte säga att dom skulle mysa & klia varandra lite istället för att jobba. 
(null)

Det är både kul och nyttigt att sitta & se på. 
(null)
Han är ju ganska duktig på att piaffera. 
(null)

(null)

Vi åt fajitakyckling ikväll och tittar på Idol. Jag tycker att dom är väldigt duktiga allihopa iår & duetterna idag var magiska. 
Nu hoppas jag att blogg.se fortsätter att funka annars får jag flytta. (Vet att jag har sagt det förut..)
Trevlig helg & Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0