Vintertid & Jättebra träning

Idag har det varit fint väder, sol och vindstilla. Hösten har varit helt ok vädermässigt hittills tycker jag. 
Inatt var det dags att ställa tillbaka klockan en timme till vintertid. Jag gillar det inte. Nu är det mörkt tidigt på eftermiddagen… inte kul. 

Stephie skulle rida Fia vid elva & efter det var det min & Sigges tur. 
Just nu är det jättekul att träna, flera polletter ramlar ner varje gång känns det som. 
Tänk att fast man har ridit i (nästan) hela sitt liv så kan man lära sig nya saker hela tiden. 
Såhär nöjd (?!) såg jag ut efteråt.  (null)

Hästarna fick gå ut igen och Stephie & jag bytte om & fixade till oss lite. Sen åkte vi till Ica Maxi & handlade. 
När vi kom hem gjorde vi pyttipanna på resterna av gårdagens stek. Så gott! 
Stickningen fick sig en omgång eller två. Jag fick börja med att ta upp några varv då jag hade stickat för långt. Detta är nog det konstigaste mönster jag har stickat efter. Man får tänka en hel del & gissa lite. 
(null)

Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0