8 km & fönsterputs

Wilda & jag var ute på förmiddagen. Bosse hade flyguppdrag hela dagen. 
Jag bytte om till träningskläder sen och sprang åtta kilometer i skönt höstväder på fina skogsstigar. 
(null)

(null)

(null)

Jag var kvar ute en stund när jag kom hem & bytte vatten i hagarna och klippte gräset. 
Jag hade hälften av gårdagens MrRice kvar som jag värmde & åt efter duschen. 
Höstens fönsterputsning påbörjade jag sen. Jag har ju ett stort antal så det kommer ta ett tag innan jag är klar. 
Lite pyssel i stallet blev det på kvällen. Sigge hade vilodag men dom blev ompysslade och så förberedde jag inför söndagens tävling. 
(null)
Turnummer eller?!?!
Det är kyliga nätter här nu så Sigge fick på sig sitt innetäcke igårkväll. 
Jag hoppas verkligen att vi får en mild vinter i år, längtar redan till våren! 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0