Bommar & Banbyggnad

Det var bara två plusgrader på morgonen så Sigge fick ett varmare täcke på sig. 
(null)

Jag hämtade in dom igen strax efter nio för att rida. 
Jag tog fram bommar idag & red lösgörande arbete i lägre form. 
(null)

Han fick ett tunnare täcke på sig sen då solen värmde upp luften ganska snabbt. 
(null)

Efter en kopp kaffe gick jag ut på en pw. Det känns ju fel att sitta inne när det är så fint väder. 
(null)

(null)
Jag gick bland annat upp förbi utsikten ovanför Labbarp. 
Stuvade makaroner med köttbullar fick bli dagens lunch.  
Sen kom Tim förbi en sväng. Han hade haft visning i Mullsjö & passerade här. 
Stephie kom också efter jobbet för att ha en elev (Alicia & Calle) 
Vid fem åkte jag upp till Målskog (Bankeryds Ridklubb) för att bygga dressyrstaket inför helgens tävling. 
Nu hoppas vi på bra väder också. 

(null)

Wilda poserar lite nonchalant. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0