Bra ridning, röstning & pw

Klockan nio satt jag i sadeln. Det blev ett bra dressyrpass, vi var överens om det mesta idag. 
Utom då kanske att alltid behöva posera för fotografering varje dag, haha! 
(null)

(null)

Mickan är i Ermelo och tävlar i Unghäst-VM med sin femåriga superfina egna uppfödning Emmylou den här veckan. 
Jag satt & tittade på sändningen därifrån en stund mitt på dagen. Dom var jättefina och slutade 15 av 43.  Kanonbra! 
Det var första kvalet idag & imorgon är det ny start. 
Vi åkte & handlade sen och stannade till på biblioteket och förtidsröstade. Skönt att ha det gjort.
Vi skruvade ihop det sista fönstret vi har målat & renoverat och jag dammsög hela huset. 
Jag försökte få med Stephie på en pw men hon behövde jobba över så jag gick själv. 
(null)

(null)

Stephie kom förbi en sväng sen för att pussa lite på Sigge (& mamman tror jag!) Hon kom hem från Stockholm i tisdagskväll men vi sågs ju inte igår heller. 
Vi gjorde varsin bakpotatis till kvällsmat. B äter räkor till sin & då blir Wilda sååå sugen! 
(null)


Det är väl ungefär vad som har hänt idag. 
(null)
Ryker det om månen? 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0