Buffé, öppen bana & räkor

Vi hade lite ärenden på stan idag & passade på att äta lunch på A6. 
Vi provade ett nytt ställe som hade grillbuffé. 
Det var helt ok, vi blev mätta båda två. 
Stephie kom direkt efter jobbet (hon slutar tre på fredagarna) & då gick vi upp till Brk med Sigge. 
Jag hade bokat banan mellan 16-17 för att rida programmet. 
Sigge var, som alltid, lite spänd först när vi kom upp. Det finns väldigt mycket att titta på där, ridskolehästar går till och från ridhuset, mycket folk i rörelse plus en ridbana som ligger mycket lägre än denna banan. 
Men faktum är att han var mycket bättre, lugnare och mer ridbar än han har varit där tidigare. (Mycket tack vare Stephie som vanligt!! Tack! )
Så skönt att ha det med sig inför tävlingen på söndag. 
(null)

(null)

Efter en dusch fick jag sätta mig vid dukat bord. Räkor & vitt vin stod på menyn ikväll. 
(null)

Ingen blev gladare än Wilda, hon ääälskar ju räkor! 
(null)

(null)

Nu ska jag gå ut till hästarna och byta täcke på Sigge, mata & pussa dom godnatt. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0