Debut

Då var vår Msv B debut gjord. 
Inte med något lysande resultat men ok ändå. 
Stephie kom och fixade våra (Sigges & min) frisyrer. Hon älskar inte det jobbet för jag är så håröm att jag ojar & ajar hela tiden. 
Sigge har också svårt att stå still, han gillar inte flugor och så blir han lite nervös & trampar runt lite. 
Men fina blev vi i alla fall till slut. 
Vi skrittade upp strax efter halv ett. 
Msv B:1 är ett jättekort program med få bedömningsgrupper vilket gör att missar man någonstans så dyker procenten direkt. 
Vi gjorde ett ok trav & skrittprogram. Sen blev det ett missförstånd i första galoppfattningen, sen bytte han jämfota bak i första bytet. 
Nästa byte blev tyvärr både sent och orent, det är ändå det som brukar vara lättast…
(null)

Jaja nu är debuten gjord & jag hamnade i mitten av resultatlistan idag. 
B lagade god mat som vi åt när jag kom hem. Kalvkotlett med pommes & god sås. 
Sen har jag inte orkat göra så mycket mer, var helt slut av någon anledning. 
Jag lekte med Wilda en stund, vattnade blommorna, gjorde smoothie och löste korsord. 
(null)

(null)
- Jag gömmer mig här matte! 
Kurragömma är en favoritlek. 
Det blir tidigt i säng ikväll känner jag. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0