Dimma & halo?

Oj vad dimmigt det var i morse. 
(null)

(null)

(null)

(null)
Det var också något slags Halofenomen på himlen. Fast dom är egentligen runt solen eller månen, men vad är då det här? 
Vi fortsatte med operation fönster. Plockade ur glasrutor (& hade sönder en) & slipade & slipade tills ramarna var trärena. 
Sen grundmålade vi dom. 
Vi hade rester kvar från lördagens grillning som vi åt till lunch. 
(null)

Sigge och jag skrittade ut i skogen idag, han var nog lite trött från igår. 
(null)

Jag försökte klippa klart Bea sen, kunde inte ta benen & huvudet sist. Men jag blir inte klok på klippmaskinen, skären är nästan nyslipade & ändå klipper den skitdåligt. 
Det blev inga ben klippta idag heller…
Jag får nog lämna in den på lite service tror jag, om inte Bosse kan titta på den. 

Vi har 25 (!) paprikor på vår paprikaplanta nu. 
Några börjar bli röda & klara. 
(null)

Vi gjorde varsin hamburgare ikväll & åt framför tv:n. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0