Ensam fredag

B åkte iväg med sin MC idag så jag gick ut med Wilda efter frukosten. 
Hon var väldigt sugen på att hoppa över staketet in till grannen. Inga schäfrar var ute just då, om dom är det går hon inte nära staketet. 
(null)

(null)

Jag kollade med Anette om vi skulle ta en promenad tillsammans men hon var upptagen så jag fick hitta på något själv. 
Jag åkte ner till Vidablick vid Vättern och sprang fem kilometer. 
Det är mjuka, sköna stigar att springa på & fin utsikt vid vattnet. Lite stenar & rötter finns förstås så man får inte titta för mycket på omgivningen. 
(null)

(null)
Vid Tjyvanabben såg det inte så badvänligt ut idag. 
(null)

(null)

Men vid Sjöåkrastranden var det ett par som badade & vattnet kändes inte inte så kallt trots allt. 
Jag hade rester från köttfärspajen som jag åt med en skål nyplockade tomater. 
Halv tre gick jag ut i stallet och borstade iordning Sigge & sadlade honom. 
Stephie kom hem från Stockholm igårkväll så idag var hon snäll & kom förbi när hon slutat jobbet och körde en träning för oss. 
Byten och programlinjer från Msv B:1 tränade vi på idag. 
(null)

Lite styrketräning, dusch och bus med katten hann jag med innan B kom hem. 

Jag har uppdaterat dom senaste dagarnas blogg med bilder nu, om någon vill titta. 

Nattinatti 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0