Flygande katt

Flygande hund har man ju hört talas om men vi har en flygande katt. 
Wilda älskar att hoppa efter pinnar som vi kastar upp i luften. 
Är hon en hund kanske…. Hon går ju runt & nosar överallt också. 
Här kommer några stilstudier på hennes pinnfångarhopp 
(null)

(null)

(null)

(null)

Det har mest blivit småpyssel här hemma idag. 
Jag gjorde kycklingfiléer med pesto, tomat & mozzarella till lunch som vi åt med sallad till. 
Sen bakade jag godiskakor när ugnen ändå var varm. 
Jag var framriden när Stephie kom från jobbet  så vi gick direkt på bytena. Sen övade vi lite längningar & till sist travskolor. 
(null)
Han är inte helt lättriden men jag tycker så mycket om honom ❤️
(null)
Nöjd med sig själv efter passet, 
-Får jag en godis då?? 

(null)

Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0