Från väst (Jkpg) till öst Hva

Idag har jag haft en "ensamdag" igen. Bosse & Kjell har varit på MC-tur hela dagen. 
Jag red på förmiddagen & Sigge kändes fin. 
Det blev foto på Bea idag istället. 
(null)

(null)

(null)

Det är väldigt händelserikt för våra hästar i hagen just nu. Bonden har tydligen tillåtit folk att rida på fältet precis bredvid, vilket betyder att dom galopperar runt i full fart….
Sen började dom såga ner träd nere vid ån, så dom har underhållning kan man säga. 
Än så länge har Sigge tagit det lugnt & jag hoppas han fortsätter så. 
Efter kaffet åkte jag in till Jönköping & parkerade vid stationen. Sen gick jag utefter Vätterstranden hela vägen bort till Östra sidan mot Huskvarna. 
Jag var mest förvånad över hur olika klädda folk var. Det är ju svårt nu när det är kallt på morgonen & blir varmt sen. Men jag mötte allt ifrån folk i polotröja & kappa, dunjacka till folk i bikini som badade. 
Jag tyckte att t-shirt var lagom, lite svettigt till och med. 
(null)

(null)

(null)

Dom två sista korten är tagna utifrån piren. 
(null)

(null)

När jag hade ätit gick jag ut med Wilda en timme. 
Körde lite styrketräning sen innan det blev en dusch & en kopp te i soffan. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0